Dags att inta en god natts sömn!

Dagen har gått fort, har hunnit med en hel del. Förutom det som egentligen skulle göras: dvs packa klart i köket. Aja, det är en dag imorgon också, eller hur? Jag kom upp i över 9000 steg idag, och Marius var en trogen följeslagare! Om jag vore fuskartypen skulle jag sätta på stegräknaren på honom med tanke på hans fyra tassar, men sjuttsingen, jag är ju helylle, så det går ju inte! Idag har jag varit väldigt aktiv med bloggandet, och då inte bara med min egen, utan jag har även varit inne på andras bloggar och lämnat lite fotspår. Träffade på en trevlig polsk tjej vars blogg var mysig, det är alltid kul om man har någonting gemensamt, i detta fall Polen och bloggeriet! Och antalet besökare på min egen blogg håller sig stadigt mellan 10-15 stycken. Och det känns ju bra förstås. Sedan måste jag säga att mina promenader gör mig mycket väl och jag känner mig mycket piggare. Ni som har läst bloggen ett tag vet ju att jag varit lite trött och hängig, men nu verkar det som om jag har hittat en metod som fungerar! Imorgon ska jag försöka att komma upp tidigare, men vet att jag är en baddare på att stänga av väckarklockan, det går liksom på ett litet knyck, och samma sak gäller när jag somnar om...Jag får be Marius om uppbackning på morgonen. Han sussar så sött vid mina fötter redan...Han andas som om han vore i något slags paradis med massa hundtjejer. Ibland när han sover låter det jätteroligt, förmodligen så drömmer han då. Jag får inte glömma att lämna honom till Ania innan jag går till kyrkan imorgon!

Over and out!
Emilia
Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för kommentaren. Och god fortsättning. =)

2008-12-27 @ 23:30:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback