Det brinner i Rosengård igen...

...apropå hämndaktioner och ilska. Ja, jag vet inte exakt vad det är som pågår söderöver i vårt land, men jag vet att jag inte skulle vilja vara där. Programmet debatt tar upp problemet ikväll 22.00

Jag och Emsan var och fikade på café W, det var mysigt, vi tog båda lite varm choklad och satt där till lite över sex. Men hua vad kallt och blåsigt det var ute ikväll. När jag stod och väntade på Emily så kändes det som att det blåste rakt igenom kläderna.

Haha, ni skulle ha sett mig i morse. Det var ju tänkt att lite mjölk skulle hjälpa mig att komma upp. Men när klockan ringde halv åtta så var jag så trött att jag fick för mig att dricka upp mjölken så fort som möjligt! Det måste ha sett roligt ut...Och inte sjuttsingen kom jag upp. Men det var säkert värt ett försök. Jag testar imorgon igen!

Take care! Och sätt på er mössa om ni går ut!

Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback