Det närmar sig, så...

....jag behöver en handlingsplan! Varför? Jo, jag har så pass mycket att göra inför imorgon, så jag listar följande:

- handla saffran
- städa köket! Ej att förglömma köksbordet
- städa båda sovrummen
- packa köksgrejer i kartong
- badrummet!
- gå ut med Marre

När jag menar städning är det både dammsugning och blöttorkning som gäller! Hade jag haft Fenom till badrummet hade det varit guld, men nu är det inte så! Jag var och handlade tidigare idag, men givetvis glömde jag saffranen...lite tankspridd var jag. Och om några dagar är det dags att betala räkningar - och då betalar jag min första hyra. Jag har tillgång till lägenheten redan nu, men jag kontaktar de gamla hyresgästerna nu på söndag. Då ska jag även ha julkväll med systrarna mina!

Har ni julstädat?

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback