Dörren till något nytt?

Jag har registrerat mig gratis (i tre månader) på något som heter www.motiomera,se. Där kan jag registrera, dag för dag, alla de fantastiska steg som jag tar! Men det är ungefär det, förutom att jag kan "gå runt Sverige", genom alla kommuner och just nu är jag på väg till Upplands-bro. Sedan vill jag vidare till Uppsala! Jag hade hoppats på något slags forum på Motiomera, men än så länge har jag inte hittat något. Eller att man kan skriva om sina framsteg i någon form av dagbok. Men man kan inte begära allt, jag har ju bloggen att ventilera i. Idag lyckades jag med drygt 10000 steg, så jag är nöjd. Tittade dock på andra och hur mycket de går, och vissa går uppemot 40000 steg per dag! Det kallar jag prestation! Men jag känner mig inte stressad för det, jag utmanar mig själv på det sätt som passar mig. Men tänkte öka på litegrann inom kort.

Idag var systrarna hos mig och vi åt julmat och öppnade julklappar - jag fick två böcker! Monika glömde sin julklapp till mig hemma, men vi får ta det någon annan gång! Vi hade det mysigt i alla fall och spelade lite Guitar Hero!

Ha det gott,
Emilia 



Dörren till något nytt?
Kommentarer
Postat av: C

Hej Emilia med denna länk så kan du mäta hur långt du har gått!

http://www.jogg.se/?sida=map



kram



C

2008-12-29 @ 11:54:07
Postat av: Emilia

Tack C, jag tror mig veta vem du är, men är lite osäker...Kram tillbaka i alla fall!



E :)

2008-12-29 @ 14:21:45
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback