En trevlig kväll på stan med goa vänner!

Jag måste säga att jag har tagit det här med sovande till en ny nivå: jag sover hela tiden och känner mig trött - kan det vara mörkret eller tristessen i sig som spelar roll? Men jag tog mig i kragen för att träffa Kostas, Carlos och Svenne på Fridhemsplan. Vi gick till Copperfields och drack öl och drinkar (Kostas pappa och Svenne bjöd, mycket trevligt!). Jag och Sven var de enda som åt litegrann också. Men nu är jag hemma och känner mig lite piggare, har tagit mig en varm dusch och sitter och zappar på TV:n. Kan det bli bättre?

Ta hand om er i mörkret, och har ni några konstruktiva idéer på hur jag ska hålla mig från sängen?

Kramelikram
Emilia
Kommentarer
Postat av: Svennis

Det var trevligt igår ja med gänget. Nu när du är vuxen så kan du göra vad som helst. Jag vill föreslå att pyssla. Rätta till lite saker liksom. Eftersom det är helg så ansträng dig inte för hårt. Gör ett par måsten (inför den 2 jan). Tänk ut nåt att se fram emot ikväll, bra tv, bio? (jag vill se YesMan med Carrey) eller liknande



Krumelikrum

Svenne

2008-12-20 @ 14:39:36
Postat av: Emilia

Hej mannen! Kul att se dig här på min blogg! Jo, jag och syrran har hämtat en del saker i källaren, bland annat den soffa som jag ska ha med mig under flytten! Och 4 stolar så vi är helt slut, en dammsugare kom med också, puh!



Hoppas att du har det bra!

Kram

Emilia

2008-12-20 @ 15:24:42
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback