Hemkommen från Tallinn!

Jajemän, mor och jag tog en tripp till Tallin, det var mysigt. Vi klippte oss båda och åt god middag och frukost på båten. Det var lite tradigt att gå upp i morse, det gungade ganska rejält igår kväll, så jag var lite groggig. Men nu känns det bättre och jag och Ulliz ska snart laga ihop en lunch. Sedan är jag hundvakt, vilket jag inte har något emot. Vi ska nog gå på en lite längre promenad senare på eftermiddagen, trots det disiga vädret!

I helgen har jag inte så mycket inplanerat, förmodligen blir det träning på lördag. Jag ska vara hundvakt då också och på söndag ska jag till kyrkan på mässa samt träffa lite vänner som jag känner. Det blir nog också en söndagsfika med Sven, vi ska ju planera vårt julfirande! Kan redan nu avslöja att det kommer bli ett bullbak framöver!

Vad händer hos er? Hoppas att ni har det bra och att ni får en mysig helg! Jag är inne på bloggen med jämna mellanrum, så har ni några frågor, tveka inte!

Kram
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback