Julmusik och annat inför den stora helgen!

Sitter och klickar på måfå på youtube, det finns ju allt möjligt trevligt i musikväg! Har hittat en artist som kallar sig för Celtic Woman och hon sjunger bland annat Ave Maria och Holy Night, mycket vackert! Om en timme ska jag ta mig vidare, trodde jag skulle hinna med en sen lunch, men jag tar det när jag kommer hem istället. Jag har bestämt mig för att köpa två ansiktskrämer, en dag och en natt.

Funderar över julklappar till systrarna mina, kanske att jag hittar något idag! Sen är det så att jag behöver gå ner i källaren och det ska jag göra senare idag. Tar nog upp soffan som jag ska ha med mig i flytten upp hit till lägenheten eftersom annars blir det svårt att hitta resten därnere. Jag ska försöka att inte skjuta upp för mycket av de saker som ska ordnas innan flytten, annars blir det väldigt stressigt efter julen och så. Jag vet ju även att det kan vara så att jag får nycklarna något tidigare. Det är mycket att tänka på. Men samtidigt är det lite av lyxproblem om ni förstår vad jag menar...Jag är i alla fall glad över att det har gått som det har gått. Det känns lite som en dröm. Och det ska man frottera sig i, tycker jag.

Ta hand om er!
Emilia
Kommentarer
Postat av: Svennis

Det går att klistra in hela youtube video, embedda

Kan visa sen

kram Svenne

2008-12-16 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback