Morgonstund har guld i mun...! Kanske?

Ja, jag kom upp någorlunda idag, en timme senare än planerat, men jag är nöjd. Nu sitter jag och smågäspar framför datorn. Har både ätit frukost och varit ute med Elvis. Så duktig är jag! Sitter och funderar över ett samtal som jag ska göra - inget svårt egentligen, ska hjälpa en bekant. Men jag orkar liksom inte slå numret, det tar emot, jag har ingen lust att prata med någon, jag vill bara ta det lugnt och inte anstränga hjärnan. Men ju mer jag drar på det desto jobbigare blir det - så snart så!

Om två timmar börjar ett pass som jag ska gå på, jag har att välja på antingen ett styrkepass eller ett corepass, det blir nog det förstnämnda. Förmodligen går jag om en timme - då hinner jag med lite kondition också! Gäspningarna måste dock ta slut innan dess...

Är det någon som vet vad "natten går tunga fjät betyder? Den frågan ställdes också igår av Soran på Parlamentet och den var befogad. Vad sjutton betyder fjät??

Ha en mysig måndag, vi synes senare!

Emilia
Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan! Hur länge har du bloggat? kram

2008-12-08 @ 10:16:14
URL: http://stylebyemelie.se
Postat av: Svennis

Från Susning.nu: Fjät, (ålderdomligt), är detsamma som steg eller spår, ordet är släkt med fot.



Kram

Svenne

2008-12-08 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback