Pin-ball here I come!

Ja, det är väl det spelet jag får skylla på, nu när jag inte uppdaterar lika ofta som förut. Det är nästan som ett beroende, ni vet, så där så att man inte kan sluta. Men har nu gjort mig en kopp vinter te och undrar vem som har åkt ur ur Idol. Får väl kolla på expressens hemsida. Jag gissar på att Robin har åkt ut. Tror ni jag har rätt? Vi får se. Jag följer ju inte programmet alls och ändå vet jag vilka som är kvar. Jag skyller på media helt enkelt. Imorgon ska jag och Agnieszka ut till en outlet i Häggvik. Jag tar med mig lillkillen här, han är helt slut efter en långpromenad! Jag med för den delen. Det ska bli skönt att sova senare.

Natti på er!

Emilia, den sömniga
Kommentarer
Postat av: Svennis

Gonattis tuta, sömntuta! Sov tills du storknar

Hihihi

2008-12-05 @ 22:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback