Åh denna blogg, denna ljuvliga blogg!

Kanske ni undrar var inläggen tar vägen? Jag skriver ibland mer, ibland mindre. Just nu har jag en period som lutar åt det sista. Men det betyder inte att bloggen inte lever! Kom gärna med funderingar och frågor under "kommentarer" (längst ner i inlägget). Det är alltid roligt att se vad ni skriver och vad ni tycker. Jag är också mycket medveten om att veckans länk har blivit ignorerad från min sida, och det ber jag om ursäkt om! Jag är en ganska modest surfare, har som sagt var vissa länkar som jag går in på dagligen...Ni får hemskt gärna komma med tips ni med! Vill tacka Sven för hans hänvisningar till Youtube.com, där fanns det en del matnyttigt! Apropå Sven, ska träffa honom och Carlos nu, så det är dags att stänga ner datorn och klä på sig. Och vädret...? Tja, det skulle kunna gaska upp sig lite!


Vi synes!

Emilia




Gissa vem jag ska träffa nästa vecka? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback