Hej från en lite…

….trött Emilia. Har haft en del att göra idag, men nu är jag äntligen hemma hos Ulliz. Vi har ätit en god spenatpasta-rätt (ni som följt mig vet ju vilken, receptet har publicerats här på bloggen!) och nu masserar Ulliz sin kompis Helena och jag surfar runt lite på nätet.

Var inne på bostadsförmedlingen och har bokat mig på en lägenhet (Sundbyberg) som jag ligger etta på. Men det är en dag kvar av annonsering, så det kan lätt ändras….Men tänk om!

Istället för att gå och träna på gymmet har jag, Ulliz och Linda varit ute med hundarna Elviz och Stella på en lite längre promenad – det var mysigt och jag kände mig betydligt piggare efteråt. Det var lagom av allt: lagom kyla, lagom löv, lagom hundtjafs….Det kunde ha varit ljusare kanske, men vad kan man kräva av en novemberdag klockan fyra på eftermiddagen?

Jag har hittat en blogg som jag känner lite extra för: www.kostradgivaren.blogg.se, författaren kallar den även för Hälsobloggen. Hon (eller han?) beskriver på ett enkelt sätt olika företeelser inom kostrådgivning. Jag har inte hunnit läsa allt och det verkar vara en ganska ”ung” blogg som startade i september. En annan blogg som har startat upp igen är Blondinbella, men nu vill hon kallas för Isabella Löwengrip, lite mognare, lite mer persikofärgat…(hm, lät jag ironisk nu? Det var jag nog…). Efter en tids överansträngning valde hon dock att fortsätta med bloggen, vilket är bra – det blir ju som en sorts ventil!

Detta var allt för idag, ska träffa mamma om en halvtimme – vi får se vad vi ska hitta på. Hörrni, håll tummarna för mig nu när det gäller lägenheter!

Er Emilia
Kommentarer
Postat av: Kostrådgivaren

Ja, det hade ju varit jättetrevligt, men avståndet är lite väl långt tyvärr :(



(Psst, jag är en hon! Haha...)



Tack för din omnämning, den värmde! :)



Kram på dig

2008-11-04 @ 20:33:04
URL: http://kostradgivaren.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Fin blogg du har den är jätte söt , om du har tid så kika hjärna runt på min blogg och kommentera , har inte så fin design men det fixar jag sen .



KRAMAR NICOLE!

2008-11-04 @ 20:38:39
URL: http://enligtnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback