Mitt i natten...

....sitter jag framför datorn. Är lite smånervös, anledningen är en lägenhet som jag är väldigt sugen på. Nämligen den i Enskede Gård. En jättefin tvåa, högst upp, som kändes väldigt stor. Skicket var över förväntan, de nuvarande hyresgästerna har lagt mycket jobb på att måla i lägenheten. Det var tur att mamma var med, jag kan inte ta ett så stort beslut själv. Så imorgon klockan tolv ringer jag till bostadsförmedlingen och frågar - jag har tackat ja, men det kan vara någon före.

Det blir ingen julshopping imorgon för Agnieszka kunde inte. Men det kan bli på torsdag. Så då har jag lite tid att fundera över julklappbestyren!

Nu ska jag sova, klockan är vääääldigt mycket!

Natti natt
Emilia
Kommentarer
Postat av: dora

Hej vännen!

Trzymam kciuki, zebys sostala to mieszkanie.

Buziaczki

Dorota

2008-11-25 @ 08:36:14
Postat av: Emilia

Dzieki!



Emilia

2008-11-25 @ 12:59:23
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback