När som, var som...

Rubriken är lite mystisk denna gång, den speglar mitt inre och min förhoppning på att livet ska ordna upp sig. Det har varit ömsom skön dag men ömsom också stressig. Precis när jag skriver detta så lyssnar jag på en av Ulliz´ skivor, den är snabb, det är någon filmmusik, vet dock ej vilken film det är.

Är hemkommen från Kungsträdgården, var på kurs i kyrkan där. Temat var familjen och tron. Intressant men vi stannade lite väl länge på en del av punkterna. Det mysiga är på slutet då vi går till kapellet och sjunger, det är en bra avslutning. Kursen är varannan vecka och jag har inte missat en enda gång de här veckorna som har varit.

Jag är lite sugen att gå på en mässa som är nu i helgen – allt för hälsan (http://www.alltforhalsan.se/). Den verkar spännande och helt i min smak. På fredag blir det, funderar på att åka ganska tidigt just för att känna pulsen när den öppnar! Och så är det nog inte lika mycket folk som på lördag och söndag. Och så rapporterar jag givetvis via bloggen! Jag vet att den har varit lite seg och kanske inte så inspirerande som jag skulle vilja, men det är nog bara en fas. Jag vill tacka alla er som skriver och läser. Ni är en liten skara, men det räcker! (liten men naggande god!).

Sitter och sippar på en varm kopp pepparmyntste. Det ska bli skönt att sova snart - är ganska trött och hoppas på lite tidigare uppgång imorgon. Jag har två möten imorgon och sedan är jag ledig efter klockan tre. Det finns en möjlighet att gå till gymmet alltså! Det känns som om det var länge sedan jag var där. Nu har jag hämtat min baddräkt från Solna, så en simtur ska jag nog hinna ta under november månad!

Sov så gott denna måndagsnatt och så syns vi imorgon!

Kram Emilia
Kommentarer
Postat av: Kostrådgivaren

Roligt att du tycker om min blogg. Behöver lite positiv uppmuntran just nu :) (läs senaste inlägget så förstår du...)



Tack!

2008-11-04 @ 18:51:44
URL: http://kostradgivaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback