Dag 1 - avklarad, men...

...nu har jag huvudvärk som sitter i hela huvudet! Men nu har jag tagit en tablett för värken.

Vad ska jag säga? Jo, jag har gjort allt enligt den ordnade planeringen - och jag säger er att det kommer nog fler sådana planeringar. Sätter jag det på pränt så blir det gjort. Träningen gick över förväntan, mådde lite illa först, men gick i rask takt 2 kilometer på gå-bandet och sedan tränade jag bröst, biceps och mage. Nästa gång ska jag träna axlar, ben och triceps. Mage kommer nog också med. Denna "nästa gång" får bli på onsdag. Försökte ringa min sjukgymnast idag, men utan resultat. Jag behöver få massage, har en del spänningar i rygg och nacke. Jag testar imorgon också.

Pratade med Ulliz idag, hon hade en intensiv helg med bland annat stresshantering, och tydligen lärde hon sig en massa nytt och spännande - hon ska berätta mer när vi ses! Jag behöver nog lite mer stresskunskaper. Just med tanke på sömnen. Och så skulle jag vilja lära mig att meditera. En del meditation blir det i kyrkan, men jag vill praktisera mer hemma. Kyrkan ja, kursen var bra, men eftersom jag var helt slut efter träningen hängde jag med "sådär". Men det var ändå mysigt!

Idag har jag ätit på regelbundna tider. Det blev en rejäl äggröra till lunch med tomater och morot. Jag gjorde i ordning två matiga smörgåsar att äta efter träningen. Och så åt jag lite havregrynsgröt nu ikväll. Egentligen kanske jag borde äta lite mer, med tanke på träningen, men nu är klockan för mycket. Ska däremot ta och göra en härlig kopp te - något varmt ska få mig att varva ner lite!

Så, nedan publicerar jag en bild av ett favorittillstånd - en sovande Emilia!

Kramar
Emilia

Jag hoppas att jag får sova så här i natt - bild tagen i Polen sommar 2002
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback