Fönstret mot gården....

...så heter filmen med Christopher Reeve som jag sett nu på eftermiddagen. Den var mysig och spännande. Daryl Hannah var med också, henne var det ett tag sedan jag såg på TV. Det är grått ute och jag sitter och funderar över vad jag ska göra härnäst. Klockan sex börjar mässan i S.a Eugenia, men det är ett tag till dess. En kopp te blir det nog. Och lite packning dessutom. Mamma kommer över imorgon och så ska vi börja ta mina saker till Minneberg - vi har ju ett tomt källarförråd där jag kan ha alla mina saker.


Marius håller mig sällskap denna söndagseftermiddag medan husse är och spelar spel med sin bror. Vi gäspar ikapp och busar lite grann. Vi funderar på att sätta på en skiva, kanske Dido eller något klassiskt. Vi är trötta på TV-tittandet nu, men soffan är skönt att sitta i, så det tar lite tid för oss att flytta ifrån den.


Vad gör ni denna söndag? Berätta gärna!


Kramis

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback