Första dagen på mitt nya liv!

Hej! Ja, Nisse Norr, nog blev det en ordentlig frukost - men alldeles för sent! Ni märker säkert att detta inlägg kommer in vid ett. Men det finns en legitim anledning: sov inget hela natten - låg i någon sorts vaken dvala som var väldigt otäck! La mig i morse i Sammys säng och sov någon timme, alltid något. Har varit ute en kortis med Marius här vid tolvsnåret. Nu dricker jag lite kaffe med mjölk och surfar runt på nätet - som vanligt alltså.

Dagens schema ser ut som följer:

13.00-13.30 Blogga
13.30-14.00 Söka jobb (ams, monster...)
14.00-15.00 Packa träningsväskan och inför kursen ikväll
15.00-15.30 Vila, äta sen lunch (något med ägg...)
16.00 Åka till Planet Fitness
16.15-17.30 Träna!
18.00-18.30 Mässa
19.00-21.00 Kurs på S.a Eugenia

Ett litet problem kommer upp, och det är maten, jag måste ju äta något efter träningen. Jag tar med mig mackor som jag kan äta efter mässan, kanske lite keso också. Det blir bra!

Nu ska jag fortsätta denna dag - hoppas att den blir bättre än den gångna natten! Pratade med Ulliz, vi ska träffas imorgon innan fotograferingen med DN!

Kram
Emilia

Saknar den här platsen, kanske nästa sommar?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback