Frustration och flyttankar...

Hej därute! Jag vet ju att denna blogg är full av alla möjliga saker, men oftast är de positiva. Men nu är jag lite irriterad och tänker på det här med att komma i tid. För det är ju viktigt. Idag hade jag bestämt tid med en person som skulle hjälpa mig att flytta. Klockan elva skulle hon komma, sedan sa hon klockan ett...Nu är klockan tjugo i fyra och personen i fråga har inte sin mobil på - så jag sitter lite i klistret. Jag har nämligen planer för ikväll och vill inte missa dem. Jag är redan stressad som det är och detta gör inte saken lättare - tyvärr. Men kanske får jag skylla mig själv litegrann med tanke på personens tidigare ageranden...Det är tråkigt att behöva vara i det här tillståndet av frustration - men å andra sidan. Det kanske har hänt henne något? Jag vet ju inte eftersom jag inte kan nå henne....

Kram, den sista jag har för idag!
Emilia


Flower Power, looking good! Sardinia 2008
Kommentarer
Postat av: Svennis

Hej

hoppas det ordnar sig. Koppla av allt ikväll och på bion imorgon. Det ska bli kul.

many kramar

Svenne

2008-10-31 @ 18:02:16
Postat av: Emilia

Ja, det ska bli jättetrevligt! Kramar



Emilia

2008-10-31 @ 21:38:38
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback