Har tänkt på reklamens musik....

...och många reklamer har faktiskt en bra sådan. Ett exempel är Apollos, man kan även lyssna på låten på deras hemsida: http://www.apollo.se/. Det kanske är den nya flugan. Saab hade ju låten "release me" som verkligen gav en känsla. Bara en fundering. Har ni någon reklammusik som ni tycker extra mycket om?


Idag har jag planerat packning och att göra en lista över vad jag ska ta med mig till Ulliz. Men för närvarande är dumburken på och jag tittar på Ellen, en pratshow som är underhållande! Smågäspar lite gör jag också, är seg, men det får jag vara.


Klockan i köket har stannat, lite irriterande, för jag tittar på den hela tiden (den står på 08.30, skulle inte vara fel om det var så...)


Okej, då ska jag vara lite duktig och göra listan som jag vill göra.


Kram
Emilia


Tallin 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback