Kvällsöppet hemma hos Emilia!

Sitter framför datorn i köket och är stolt över att ha tagit upp mina kartonger från källaren. Tänkte tömma garderoberna idag och ta undan de kläder som jag inte behöver. Min plan är att även packa enskilt till Ulliz, eftersom det är där jag ska bo under den närmsta månaden.


Nu har jag en fråga, väl kvalificerad sådan: hur mycket kostade en piggelin 1983-1984? Jag och Sammy har lite olika åsikter om det. Är det någon som kan "enlighten us"? Jag trodde att det var 4 kronor, men jag har fått ett bud på 2:50. Vad säger ni?


Sen hörrni! Jag har inte fått några klagomål, men jag glömde veckans länk igår! Så den kommer så här lite i efterhand: kanske lite nötigt, men samhällsvänligt: http://www.vardguiden.se/

Där kan man hitta sin vårdcentral, få svar på frågor och mycket annat.


Nej, då är det kanske dags att ta tag i packandet. Massor av fredagskramar - och glöm inte bort att andas!

Emilia, som äter sandwich


Sitting and contemplating life - want to join me? 2005 eller 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback