Saknaden av den där energin...

....som jag hade för några dagar sedan. Men det går ju som sagt upp och ner och det viktigaste redskapet som jag har just nu är acceptans. För med den kan jag gå vidare i livet. Det känns efter omständigheterna ganska bra. Sitter och funderar över de drömmar som jag hade under förmiddagen (ja, jag sov väldigt länge idag..) och kan inte riktigt förstå hur de hänger ihop. Det handlade dels om något kvitto som två av mina vänner behövde för att sedan kunna gå och köpa ett par jackor. Och i drömmen fick jag också ett köpsug efter en liknande jacka, men det gick ju inte eftersom jag har köpfri månad - så lite realitet fanns det där. Jag kom i drömmen på att jag skulle be om kvittot på engelska, för att skapa lite förvirring hos biträdet (drömmen utspelade sig i Polen). Den andra drömmen handlade om mitt gamla arbete, där jag arbetade förra året. Det scenariot återkommer ganska ofta, jag tror det beror på att jag trivdes så bra där. Helsnurrigt att ha parallella drömmar på det där sättet.

Jag var på biblioteket och lämnade böckerna, men lånade inga nya för jag kände ingen lust för det. Ordnade istället en present till syrran, jag tror hon kommer bli glad! Och efter det var jag och Carlos och handlade på PrisXtra och där var det riktigt billiga bananer för 5 kronor kilot och äpplen för 10 kronor kilot. Vi handlade mat och sedan åkte vi till Agnieszka - resten vet ni!

Oj, nu är jag halvsovande, så jag säger bara - natti natt!

Emilia
Kommentarer
Postat av: Tezzan

Vill du veta mer om mig klickar du bara på "om Tezzan" i menyn. Eller så kan du fråga! Vad vill du veta?

2008-10-04 @ 00:52:08
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback