Trösten inom räckhåll!

Vaknade idag, inte en, inte två, men tre gånger innan jag de facto gick upp - och då var det dags att laga lunch till  mig och Ulliz - det blev gott med lax och quinoa! Däremot var jag inte så förtjust i fetan som jag köpte, det får bli riktig feta nästa gång! Sedan har jag varit i Solna och var lite ledsen, känner mig trött på letande efter boende och jobb. En sådan där dag då man bara vill gömma sig under täcket och inte alls gå upp. Men! När jag var förbi här hemma i Hagalund och träffade lillsnuffisen Marius, då blev jag på lite bättre humör! Så ni sitter vi tillsammans i soffan och tittar på TV. Ska ta en dusch sedan och packa ner min kudde samt ta med nycklar till lokalen där jag och Ulliz repar. Och så bär det av till sumpan - även fast jag mycket hellre är kvar här med min sötis....

Jag är just nu så tacksam över mina vänner som jag har - de stöttar en och håller mitt humör uppe! Annars skulle jag känna mig så himla ensam - och det är inte bra! Nu väntar jag på att Sabina ska komma hit (syrran), men än så länge är hon inte här - vet inte varför. Hon kanske är lika duktig som mamma på att passa tider...Och jag som vill ta en dusch och fräscha till mig lite innan jag drar vid fyra. Jag får väl ringa henne.

Inte mycket mer att blogga om just nu, men vem vet vad som händer ikväll?

Ciao!
Emilia, den trösterliga


Så, ni vet vad den rätta medicinen mot depp är....min lille snuffis!!
Kommentarer
Postat av: Stina

Åhh.. vilken liten sötnos! Ja, hund är verkligen den bästa medicinen!

2008-10-15 @ 11:23:17
URL: http://stintan.blogg.se/
Postat av: Emilia

tack!

håller med



Emilia

2008-10-15 @ 12:49:16
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback