Fredag med stress i sinnet...

Ett oerhört vackert väder, med lite vitare ljus än vanligt. Ljuset kan verkligen skapa känslor, jag lägger direkt märke till om det förändras - och idag var det extra tydligt när jag var ute på en promenad med lille Marius. Nu sitter jag hemma och stressar. Varför? Jo, jag ska vara på Fridhemsplan klockan halv fem och jag känner redan nu att det är väldigt snart och att jag inte kommer att hinna det jag vill göra innan dess. Dessutom ska jag till biblioteket och sedan köpa en födelsedagspresent till syrran som fyller arton på måndag. Så jag tänker så här - jag måste nog ta bussen kring halv fyra in till Odenplan. Då har jag en timme på mig. Men innan jag går härifrån så är det disk som gäller. Jag förstår inte, det känns som att köket alltid är stökigt, trots att jag städar (?)

Idag fick jag nästa inlägg från gästbloggaren, den publiceras alldeles strax! Dagens tema är: kärlek!

Jag har ju i någon vecka gått i funderingar på att klippa mig kort. Mitt långa hår känns bara i vägen plus att ja alltid har det uppsatt...Så det händer inte så mycket på huvudet mitt.....Men än så länge väntar jag ett tag till. Vet ju att jag passar i kort hår, men samtidigt har jag sparat ut det jag har under så lång tid....

Ringde en vän igår som jag inte har pratat med på...ja, kan det vara två år? Så det blev ett långt samtal om allt och inget. Den röda linjen på T-banan diskuterades men utan resultat - tolka det som ni vill! Tipsade även om min helt underbara blogg, vi får se om han knackar på och lämnar ett avtryck, det vore roligt!

Marius ligger vid fotändan och vilar, han verkar lite seg. Men titta vilken puss jag fick av honom i förrgår!

Kram
Emilia


Ja, kärlek vid första ögonkastet...Snuffis och Emilia visar ömhet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback