Veckans downer och livet i allmänhet...

Ni måste tycka att bloggen går upp och ner med tanke på vad jag skriver. Det jag menar är att jag ena dagen pratar om fantastisk energi, och nu...ja, ingen energi och bara sova-tankar. Men jag vet också att vädret påverkar mig. Hur är det för er, hur har er sinnesstämning varit på sistone? (jag har en känsla att jag inte är ensam...). Idag sov jag ut i alla fall, och jag är glad att jag somnade igår kväll/natt. Det blev sent igår i och med dansprogrammet. Och det var inte Twitch som vann, utan Joshua, och det var så roligt att se. Det var ett väldigt bra avslutningsprogram med mycket dans och roliga nummer. Nu får jag börja följa något annat program.

Och nu är det torsdag, så då är det dags att utnämna veckans länk. Jag har valt www.tasteline.com eftersom jag varit inne där några gånger för att hitta inspiration och recept. Hemsidan har bl a en sökfunktion för olika maträtter. Gjorde en väldigt god lasagne med keso för ett tag sedan, lite roligt med variation!

Snart ska jag göra mig en god härlig varm kopp te och lägga mig under det varma täcket och läsa ut boken som jag läser. Den är faktiskt väldigt bra och jag ska iväg till biblioteket imorgon för att lämna tillbaka dem jag har hemma och låna lite nytt. Som ni kanske märkte så gav Emily mig ett tips om en bok som heter "Piller", men jag har en känsla av att bibblan kanske inte har den för utlåning. Vänta så ska jag se...Nej, boken fanns inte där. Jag får helt enkelt bli medlem på sfph så småningom, då kommer jag ha ett helt bibliotek med en massa intressanta böcker att läsa (sfph=svenska föreningen för psykisk hälsa).

Ja, nu är det dags att avsluta för idag. Hjärnan är tom och trött. Hoppas att ni har det bra i höstmörkret, nu har alla vackra löv börjat falla till marken. De kunde stanna ett tag till tycker jag....

Kramis
Emilia

Kommentarer
Postat av: Ellinor

svar: Ja twitch var jätte bra!

Japp vi kommer hålla ihop, ta en dag i taget och hoppas att det går bra!

När jag har läst kriminologi 1,2 och 3 samt en A och en B kurs i ett annat ämne har jag en fil kand i kriminologi.Sen blor jag kriminolog om jag fortsätter!

2008-10-02 @ 19:52:48
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Emily

Boken "Pillret" finns på S:t Görans sjukhus bibliotek vid huvudentrén. Ett älsklingbibliotek som har det mesta ...;) Jag skulle satsa på att gå dit och låna den där. De är ju så rara.



Tack för dit söta inlägg på fejsen. Det vore mycket roligt att ses här ute i Norsan, kommer däremot att försvinna bort i kärlekens dimma fr.o.m imorgon, dvs Anders kommer hit. Men vi får höras närmare om saken.



Stor kram och sov så gott (... bort med ångest och oro, kom sömn och lugn!) :) //Em

2008-10-02 @ 21:33:10
Postat av: Emilia

Hej Sharpen o Emily, kul att se er här. Ja, Twitch...han få som sagt komma hem till mig...! Åh vad mysigt Em, klart att vi får höras om en träff! Hälsa Anders!



Kramis

Emilia

2008-10-03 @ 14:08:48
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback