Förkylning som inte vill ge med sig, vad kan man göra?

Vaknade idag med fortsatt snuva och dessutom var det jättekallt i rummet. Det är sådana dagar jag skulle vilja ligga kvar i sängen och läsa någon skön roman. Men jag gick upp vid elva i alla fall. Det fick bli kvällsmässan idag, vilket var helt okej. Jag måste ändå tacka tappra Agnieszka som har ringt till mig på söndagarna och väckt mig. Idag minns jag knappt att hon ringde, vet bara att hon gjorde det.


Har nu ikväll tittat på en av mina favoritserier på TV, det är "mord i sinnet" som går på TV4. Det är en engelsk kriminalserie som handlar om rätt läskiga fall (de varnar för känsliga scener innan programmet börjar) och där en psykolog hjälper till att lösa fallen. Så nästa söndag klockan 21.00 vet ni vad jag gör för något!


Har försökt att starta en ny bok, dvs läsa en till, men det går trögt. Nilsonnes´ bok har jag nästan läst ut. Funderade på om jag skulle läsa något ikväll, men det kan bli svårt, känner mig väldigt trött. Det är mer lockande med ett glas med varm mjölk istället.


Kramar till alla som vill ha!

Emilia


PS. Det går sådär med målandet, men nu är det ny vecka, nya krafttag!


Ett par vid Djurgården, september 2008
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback