Fredag, fredag, vilken skön dag!

På morgonen när jag vaknade insåg jag att jag blivit förkyld. Halsen ömmade och det kändes som om jag hade bomull i huvudet. Inte roligt alls. Och faktum var det att jag först ställde in mig på att inte gå en långpromenad idag. Jag riktigt kände hur energilös jag var. Men sedan när Carlos ringde, då fick han mig på andra tankar. Dessutom så fick jag ett samtal från Agnieszka också, och hon sa att hon ville hänga på. Då kan jag ju inte säga nej. Men de var snälla mot mig, och vi tog det i lagom takt, med paus för mackor och blåbärssoppa. Vi vandrade runt Djurgården.


Det som var så fantastiskt med dagens promenad var solljuset och jag passade på att ta en del bilder. Här är en av de bilder som är dagens favorit för mig. Ljus är viktigt, ljus är liv. Jag är en person som är väldigt känslig för ljus, det ger mig känslor av olika de slag. Därför är ljuset, som jag nämnde för en vän idag, så speciellt på hösten, även om det leder mot mörkare tider.


Hoppas att ni har det bra, jag ska sova nu, är helt slut!

Emilia


Solljuset när det är som bäst - september  2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback