Dagen 1 med Hälsa i Fokus

Ja godmorgon! Har efter omständigheterna sovit ganska bra och planerar att inom kort åka till Globen för att besöka Apoteket samt inhandla massa nyttigheter på ICA. Jo men visst, hälsa i fokus. Ska handla quinoa, grahamsmjöl till en paj och sedan även något gott te. Listan är längre än så, men ville dela med mig lite av det goda och hälsorika. Som vanligt har jag nu hittat ett recept som jag ska göra, det är från tasteline: http://www.tasteline.com/recept/paj_med_cocktailtomater_och_svamp

Är ju bjuden på kalasfika idag men tyvärr så kan jag inte gå, av förklarliga skäl...Men dagen ska ändå fyllas av hälsosamma aktiviteter. Medveten närvaro i fokus vilket jag kommer tillämpa vid diskningen. Kan ju säga som så här att jag har använt varenda kopp som finns i köket, så det blir inga problem med att hitta disk.

De kanske hyr ut film på ICA? Eller där nånstans i närheten? Vore mysigt att ta det lugnt med en feelgood-film...

Får tacka Nisse Norr för hans inlägg om syltdebatten - mer om detta kan ni läsa i föregående inlägg.



Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Hej! RSS är "Inbäddad" i min webbläsare, jag har Internet 7 tror jag. Jag lägger till bloggarna som ungefär som favoriter och sen finns de i "denna rutan" och när det är någon som skrivit något så är det fetmarkerat på deras namn.. Hängde du med?;)

(Och tack så mycket för att du har lagt till min på blogglovin!:))



Vad härligt att du vill jobba med din självkänsla, jag har märkt att desto bättre min självkänsla blev desto mer så struntade jag i människor som försökte trycka ner en för man inser att man inte kan låta andra negativa saker påverka en, utan man tänker mer positivt vilket är väldigt skönt! jag är glad att jag kan inspirera något iallafall med mina texter!:)



Jag hoppas att din lördag blir bra och att du finner en hyrfilm så att du kan mysa! :)



Kramar!

2009-04-25 @ 10:56:09
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback