Glad för så lite...

När man, som jag, har planterat en tanke som är viktig samt att man tar fram den med jämna mellanrum, då blir tanken verkligen en aktiv del av en själv. Tacksamhet var något jag nämnde igår. Tacka för det man har. Och det gör jag nu - jag tackar för människorna här i Enskede Gård. Träffade på ett sällskap medan jag var ute och fotograferade och det var verkligen trevligt att prata med dem. Vädret var dessutom fenomenalt och den lilla rundan gav mig mycket. Fick en del fina vårbilder också och träffade på en kissemiss också. Och en muffi mu, en söt en som bara ville leka - och det gjorde vi en stund. Jag ska snart sätta mig att göra en "att-göra" lista, jo för det känns jobbigt att ständigt repetera allt som ska göras. Det är småsaker och planen är så här: jag ska skriva upp saker som ska göras idag och saker som ska göras inom snar framtid. När jag sedan har gjort idag-listan så får jag sen göra vad jag vill. Helst ska det vara akuta saker som bara kan göras idag. En sådan sak är att jag måste bestämma mig för var jag ska ha sängen som jag ska få från Sven. Men ni ska få passa på och njuta av lite vårbilder!




Kommentarer
Postat av: Nisse Norr

Glad för så lite...kan man vara. Och så kan man vara glad för mycket...och många blommor som du visar på bilderna.

2009-04-26 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback