Över en miljon steg!

Ja, det är inte så lite det, sen starten i slutet av december. Så på tre månader går man alltså ca en miljon steg. Ta det gånger fyra...Det blir fyra miljoner steg per år. Men har nog tänkt att öka på lite grann. Jag hade en vecka där jag tre av dagarna kom över 20000 steg. Har kanske legat lite på latsidan på sistone, men har ju också arbetat med demo. Sista dagen idag för veckan och jag var så där lagom motiverad. Det skulle vara kul att hitta nya sätt att sälja på - liksom beprövade sätt. Ska kanske snoka lite på nätet och se om jag hittar något intressant. Konsumtionen kanske inte minskar så mycket, vi kan ju i alla fall inte sluta äta mat bara för att det är finanskris, eller hur?

Har varit hemma hos Anders och Rebcka idag. Och just det, lite tillökning i familjen har de fått. En liten Adam blev det, söt och ganska snäll. Men han var nog trött på oss gäster mot slutet. Vi försökte oss på att spela Stockholmsspelet, inte alls fel, intressant att se hur mycket man kan om huvudstaden. Fick lite skjuts till Gullmarsplan och sedan hade jag turen att tunnelbanan kom precis. Nu ska jag alldeles strax sova, vet att det inte kommer att bli några problem med det. Gäspar och suckar om vartannat! Det kommer lite bilder imorgon. Hittade en rolig kiosk som jag fotograferade.

Sov så gott!
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback