Tittar på Efter tio och funderar på dagen...

...inser att mjölken är slut och jag som inte har druckit kaffe än...kan vara så att jag ber mina systrar om hjälp på den fronten. Har på tv 4, nyss var det en intervju med Sanna Bråding och nu håller de på att porchera ett ägg. Snörvelheten är kvar men jag har ju några dagar på mig att bli frisk. Vädret är strålande fint! Känns lite konstigt att jag inte springer ut....men är ju lite försvagad. Min planering igår med de fem punkterna fungerade ganska bra. Hann inte alls påbörja min ansökan till whatsupsthlm, men vill också påpeka att kreativiteten var inte på sin topp. Näe, det får bli svart kaffe med lite socker!

Jag är ju lite förtjust i hus, så här kommer en kavalkad av många fina som jag såg igår!

Kommentarer
Postat av: Nisse Norr

Har ett bra tips om hur du gör för att slippa undan slut mjölk. Köp ett eller några paket Gogreen sojadryck. Har lång hållbarhet oöppnat och smakar bra. En bra ersättning för mjölk och du kan ha hemma på lager och behöver aldrig oroa dig för att måsta dricka svart kaffe eller att bara äta gröt utan flyt.



Javisst är det kul att se på hus. Arkitekt vore väl nåt....

2009-04-24 @ 16:49:34
Postat av: Emilia

Tack för tipset....har för mig att sojamjölk kan vara lite söt...men det är kanske värt att testa!



Emi

2009-04-24 @ 18:09:15
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback