Vårallergi och trötthet samt en önskan...

Hua, kliande ögon och en hjärna som känns för dåligt syresatt (ja, hur kan jag känna det? det känns så bara, kan inte förklara bättre...!). Idag fyller min fina Ulliz 32 år och jag har varit på en trevlig fika hemma hos henne och Ida, det var en massa gott, favoriten var chokladkaka med grädde. Fast tårtorna var också supergoda. Och kaffe till det förstås! Trodde att kaffet skulle pigga upp mig, men nej, inte idag...Innan mitt besök hos kompisen var jag på mässa i Eugenia, efteråt gick jag och Line för att fika, det var trevligt, men nu i efterhand har jag förstått att jag har fikat för mycket. Men gott har det varit! Emily och Anders var också med på fikat och vi hann prata lite också, trevligt!

Önskan ja, bara lugn och ro...Men det är inte så lite det! Ska läsa lite nu, det kan hända att ett till litet inlägg kommer, skrev ju om veckoplanering igår...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback