Emilia, med rätt att sova

Det är fredag - yippie! Och idag har det varit roliga saker på gång. Ja, stavgång på Djurgården med miss B. Det gick bra men j vad jobbigt och varmt. Sedan en otroligt god lunch och vin, samt prat hemma hos miss B. Mycket lyckat! Recept på risotto kommer inom kort och då får ni hålla ögonen öppna!

När jag kom hem jobbade jag lite med en grej. Och sen somnade jag. Vaknade när Svenne ringde. Minns inte riktigt vad vi pratade om, men jag tror det handlade om imorgon. Och att han inte vill tänka med hjärnan utan med hjärtat. Hur han löser det rent praktiskt vet jag inte. Men som vi båda säger: kan gå.

Nu ska här duschas och sen läsas. Jag är trött så det blir tidig sovgång!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback