Ja. Jag säger ja.

Till det som livet erbjuder. Javisst, jag tar emot allt. Bra som ont. Shoot, I am ready! Om någon söker mig så är jag på gymmet. Det går bra med träningen - igår var det bröst och triceps i fokus. Det känns bra och ingen träningsvärk. Sedan var det retreat på schemat. Jag var tyst som en mus och låg i sängen och läste och sov om vartannat - mycket uppskattat. Men jag var uppmärksam på mina tankar: det var ganska mycket av "jag borde", "där skulle jag kunna städa" och "shit, vad beroende jag är av datorn egentligen!". Summa summarum: fler retreats. Inom snar framtid - framför allt glad över veta hur det känns att inte vara online hela tiden!

Det är mitt träd som det låter om när vinden brakar in i det. Jag vet nu hur det låter och jag tycker om det. Och jag gillar att kunna känna lukter från förr. Jag har besökt världar som jag trodde hade försvunnit. Färgerna är nu klarare och jag tror jag förstår lite mer än vanligt.





I say yes to life. What do you say yes to?
Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul att du uppmärksammade hur tankarna faktiskt ändå vill snurra. Då kan du i varje fall se till att försöka ändra dem och göra något åt det :) Brukar säga att man i verkligheten är herre över sina tankar, även om de ibland tycks ha en förmåga att "styra" oss alldeles för mycket.



Försöker oxå envist spara pengar till en lång solresa, men det är inte direkt lätt när man pluggar ;) Detta vandringsäventyr blir dock inte alls särskilt dyrt visar det sig. Boendet är billigt, och bra flygbiljetter upp fick vi oxå tag på. Ska bli spännande!



Hoppas du får en trevlig kväll och en bra början på kommande vecka! Kram

2009-08-16 @ 21:50:57
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Sven

Tack för ikväll Emilia, kram Svenne!

2009-08-17 @ 00:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback