Lite kallt om fötterna...

och ändå så in i bomben harmonisk - saker löser sig liksom eftersom. På något konstigt vis. Framförallt är jag glad och stolt att Dorota har fixat arbete och ett rum som hon ska bo i tills hon hittar något eget. Det regnar ute och vi lyssnar på låtar från youtube - mysfaktor hög.

Vill läsa min bok "att må bra medan man lyckas" - och ska strax göra det. Ville bara lämna ett avtryck när jag mår så här bra - det blir bra att komma tillbaka till de dagar som är lite mindre bra.

Aha. Mayan ja. Den lever jag parallellt med och det går bra. Snart har två av åtta veckor gått. Jag är bra. Tack Emily och Sven för era fina kommentarer - de värmer så!

Kommentarer
Postat av: Sven

Jag känner mig också in i bömben mormonisk. Nej, harmonisk menar jag. Är vi bra eller är vi bra?



Krama Emilia!

2009-08-13 @ 18:05:55
Postat av: jenna

Vem har skrivit boken du läser? Har ett helt gäng med utvecklande må-bra-böcker som jag bara längtar efter att få gotta ner mig i! :) Jo jag fick lära mig det där om stretch och träningsvärk på en utbildning hos safe. Faschinerande att höra tycker jag, och inte ngt som alla "vet" om tror jag. Själv tycker jag mig uppleva en skillnad i värken, men det beror förmodligen på att man blir rörligare och inte så stel... :)

2009-08-14 @ 01:17:40
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad härligt med bra dagar! och mysigt med mysmusik, blev lite inspirerad så nu ska jag strax sätta på något musik medan jag jobbar! :-)



haha, ja tilly är allt bra knasig ibland.. man kan hitta henne på de mest konstiga ställena! och när man "upptäcker" henne ser hon alltid så chockad ut.. typ "vad är det?!? jag får ligga bakom kuddarna om JAG vill?! stick pysen."



tack för peppning, ja idag ska det gå bättre!

Kram till dig!

2009-08-14 @ 11:23:24
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback