Morgonstund har Guld i mun!

God morgon. Och vilken morgon sen! Det känns nästan dumt att gå till gymmet och svettas, men vad 17, det är ju också roligt. Fast det tycker inte mina ben som har ont ont ont sedan benpasset för några dagar sen. Därför blir det överkropp och armar idag istället! Jag tar med mig Sven också och så lunchar vi hemma hos mig efteråt. Jag har ännu inte fått i mig frukost, men magen kurrar, så det är nog dags! Dricker först en kopp te, ingefära och citron är det på temenyn idag.

Jag har ett träd utanför fönstret som jag tycker mycket om. Det känns som om jag har sällskap på så sätt. Grundat och bra. Just nu är det extra fint eftersom solen lyser på det. När jag tittar åt andra hållet ser jag hur stökigt det är här. *suck* Det är nog dags att göra något åt saken. Härifrån sängen kan jag identifiera fyra handdukar (!). Ja, en till träningen , en till utomhusbruk, en till duschen. Och den fjärde då? Ingen aning. Men det är alldeles för många! Sen ser jag en spegel som skulle ha hängts upp för länge sedan. Som tur är ska jag få monterade persienner på lördag (Sven och hans vän Göran kommer hit) så då tänkte jag be lite snällt om hjälp med spegeln. 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Låter som mina garderobsdörrar. Alldeles för många handdukar överallt ;) En i varje dörr! Och kul att du nämner persienner... Måste verkligen ta mig i kragen och sätta fast vår rullgardin!



Önskar dig oxå en trevlig kväll!



2009-08-03 @ 21:55:21
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback