Musik som glädjer i morgonens första stund

Med kaffemuggen i ena handen och den andra sökandes på youtube kan jag konstatera att jag gillar Pinks låt don´t leave me. Det finns mycket på tuben som man kan finna. Ja i princip allt. Det är trevligt men också lite läskigt...


Planen för dagen:
1. Träffa miss B klockan tio och gå på Djurgården
2. Ringa ett samtal på eftermiddagen
3. Vila


Tre härliga punkter som jag känner är alldeles lagom. Ja, jag ska ju äta också, men det är inga problem: miss B står för maten och jag funderar starkt på linssoppa ikväll, har en massa grönsaker i kylen: broccoli, morötter...Kan gå.

Det är fredag, det känns härligt! Igår lyckades jag skicka in en spontanansökan till Friskis och Svettis. Så håll tummarna för nu vill jag hitta ett arbete som jag trivs med! Jag har ju ett på gång, men mer om det någon annan gång (och det är inte på heltid).


Dagens kloka:

Om du bestämmer dig för vad du tycker är viktigt i ditt liv, då kan du alltid återvända till det när det känns stressigt. Ha detta viktiga som din grundvärdering och som något som alltid finns där. Oavsett...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback