Mycket gott. Typ "lås in dem, jag kan inte sluta!"

Ja, det är bullarna jag talar om. Och inte vilka som helst: kanelbullar bakade med olika mjölsorter. Och jag har egentligen bestämt mig för att skita i att ha dåligt samvete över att äta det som jag gillar, så länge jag inte överdriver. Och det gör jag ju inte. Men visst får jag lust att äta upp allihopa - inte klokt vad det är gott!



Idag är det en dag av kontemplation. Och träning. Och kyrkan. Och Kinga. Men det känns inte stressigt, klockan är ju bara tolv. Ah, och så var det tvätt också. Men det är lugnt, mamma får hjälpa mig!



Jag är ovan att ha dig hos mig. Men å andra sidan är du med mig hela tiden. Du har inrett ett rum i mitt hjärta och du dansar till dess slag.
Kommentarer
Postat av: Sven

Gott och fint :)

2009-08-14 @ 18:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback