100 dagar och jag är redan trött...

Ja, jag ska ju promenera VARJE dag i 100 dagar. Hjälp säger mina ben just nu. Men, har man lovat så har man. Har JAG.

 

 

Jag har surfat runt i en timme och inser att det finns så mycket intressant att läsa, människor som är trötta på julen, andra myser fortfarande. För mig är den inte slut än - den fortsätter imorgon. Men det ska bli mysigt. Ni vill jag bara sova.

 

 

Så här i efterhand kan jag konstatera att promenaden gjorde mig gott - röd om kinderna när jag kom tillbaka och pust och frust. Sen hopp in ett varmt badkar med ett suspekt grönt badsalt, som i alla fall luktade gott. Sen hörrni, jo jag vet att jag har skrivit om pirogerna tidigare - men nu är det KRIG. Degen var seg som ett torkat tuggummi. Och då förstår ni att mitt vapen (kaveln) inte rådde på detta monster. Jag fick bruka våld. Dessutom tror jag att mina axlar fick ett träningspass som heter DUGA. Kompenserade genast med tre chokladtryfflar.

 

 

Med risk för att överkonsumera har jag en sak till som ska införskaffas - och detta kommer bli årets köp (om jag bortser från datorn förstås) - jag har en vän som arbetar på en butik som heter addnature, och efter att jag stod på gatan för en vecka sedan, så insåg jag att ett par ordentliga kängor/skor behövs. Som tur är fick jag tips på rean som börjar och han sa något om kompisrabatt också...Så imorgon efter kyrkan hoppas jag på att kunna införskaffa ett par sådana här

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Dorot

Vad du är duktig, gumman!

Kram på dig

2009-12-27 @ 10:59:34
Postat av: Matilda

oj, promenera varje dag i hundra dagar! imponerande! hoppas det "går" bra! hehehe ;-)



sv: tack för dina supergulliga ord! de gör mig glad!

2009-12-27 @ 15:55:31
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Jenna

Här har vi en till vars fötter verkligen skulle må bra av ett par ordentliga kängor! Jag måste åtminstone införskaffa ett par skor som tål lite kyla och vatten illa kvickt!



Riktigt snygg design har du fått! Kul att du oxå tog hjälp av Kristin :)



Här är julen inte heller riktigt över... Jag myser vidare!

Kram

2009-12-27 @ 16:11:14
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback