Det är ju så...

att de flesta bloggar skriver om andra advent idag, så då är det svårt att missa mysfaktorn i blogosfären - här hemma på Gården har vi också haft det bra. Sven kom vid tre och strax därefter kom Mike, Maria och Klara - vi startade med kaffe och lussebullar och gick vidare till glöggdelen. Tända ljus och snack och Klara var med tills hon höll på att storkna av trötthet! Hon var ju förstås söt som få och väldigt uppmärksam på oss andra. Senare tog vi en promenad och sen har Sven och jag lagat god mat - spenatpasta och nu tittar vi på Parlamentet. Vi har lyssnat på juskivan som jag köpte igår och jag kände att jag verkligen fick ett svar på vad "vila" är. Viktig upptäckt eftersom jag enligt mina må bra-principer behöver vila mer.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback