Gästbloggis Svenne

Hej alla!

100 dagars utmaningen som för mig går ut på att göra alla borden. Varje gång jag tänker att detta borde jag göra så ska jag göra det också. Let´s do it! Saker man bör göra blir sällan gjorda, utan uppskjutna. Sen sliter jag där med att skjuta 2 ton borden framför mig.

Jag vet redan nu att jag borde promenera en halvtimme per dag. Så då gör jag det. Jag borde inte dricka söta juicer, så då gör jag det inte mera. För saken är den att jag väger 114 kg. För nån månad sen vägde jag 104 kg. Så det går åt fel håll.

Därför gör jag slag i saken och tror på denna 100 dagars utmaningen kan funka för mig.

Jag är jättenöjd med julen och önskar alla vänner och obekanta en riktig God Jul!

Svenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback