Ja se det snöstormar

Hua, imorgon blir det att sätta på sig någon form av skyddskläder. Eller kanske något med inbyggd snöröjare - hur ska det gå? Men skönt är det i alla fall att få mysa hemma när snön bokstavligen vräker ner. Det verkar inte finnas något slut! Ulliz var här för några timmar sedan, vi hade det mysigt med mat, te och fika. Eftersom min kära mor är trött på att jag hela tiden skriver om mat, mat och mat, så tänkte jag ägna inlägget åt något annat. Fast jag tycker inte att jag överdriver så mycket?

 

Jag har haft syster här och vi smider planer. Än skriver jag ingenting om det, för det är lätt att man säger något som sedan kan vara svårt att hålla. Känner mig i alla fall glad över att få ha besök här, jag är ju lite sällskapssjuk. Det var nästan så att Sven kom över, men han bestämde sig ändå att åka hem.

 

Saker som man kan göra när snön vräker ner:


1. Skriva julkort - det är dags att skicka dem senast imorgon skulle jag tro. Annars kanske de kommer fram till nästa jul.

2. Titta på film, jag såg sista avsnittet av Oskyldigt Dömd - bra avsnitt denna gång med!

3. Koka te (en klar favorit är att dricka den också)

4. Skriva ett handskrivet brev till någon

5. Blogga

6. Sova och lyssna på ljuden utanför fönstret

 

 

 

 

 

Imorgon kommer en beskrivning av hur vecka 2 och 3 har gått under min Må Bra -utmaning!

 

 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh tusen tack för påminnelsen! Mina julkort är skrivna och klara, men ligger kvarglömda i handväskan! Imorgon åker de iväg :)



Åh klart du ska med på bootcampen! En alldeles underbar och sprudlande glad träningsdag med massor av andra inspirerande bloggare :)

2009-12-16 @ 23:35:11
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback