Jul, Jul, strålande Jul

Klockan är tolv. Om tre timmar börjar Kalle Anka. Jag tänker bara titta på den Ankan, och har inget intresse av Anna med samma efternamn. Svenne och jag käkade frukost och begav oss ut. Vi har börjat en hundradagarsutmaning, och jag tänker att Svenne ska blogga om det senare idag. Utmaningen började den 22 december och pågår alltså i hundra dagar. Vi blev lite inspirerade av Olof Röhlander (coach). Men som sagt, Svenne berättar mer om detta senare idag (hoppas jag).

 

Katten Frasse tror att min lägenhet är en hinderbana just nu - har ingen aning om hur det här kommer att sluta...Jag fick mail av lilla mamma, hon verkar ha jätteont i ryggen, men hon är glad för att hon har fått igång internet hemma. Alltid något. Svenne och jag får kanske hälsa på henne imorgon, komma med lite mat.

 

Snart ska jag ta mig an en annan utmaning och det är - pirogerna. Jag ber en liten bön att det ska gå bra!

 

 

Kommentarer
Postat av: Dorot

Ju då, det kommer att gå bra med pirogerna. Grazynas recept är alltid bra :) Kram och hälsning till Sven

2009-12-24 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback