Onsdag - en bra dag

I och med att jag gick upp tidigt igår, så kan jag säga att idag var det inte lika svårt, trots att klockan var tidig när den ringde. Det är nämligen så att de ska byta ut badrumsfönster. Men! Fick informationen om att de kommer på eftermiddagen istället. Lika bra det. Skönt att ta det lite lugnt här på förmiddagen. Möte klockan 10.00, sen in till stan för ett ärende. Det som är spännande är att ikväll ska jag på Bröderna Lejonhjärta (med Svenne). Det har jag sett fram emot länge!

 

Igår umgicks jag med Maria och Klara – det var mysigt. Klara har verkligen utvecklats och är rolig, söt och snäll. Maria och jag kikade på julpynt och jag är nu tre kulor rikare (kommer bild inom kort). Dessutom hittade jag en adventsljusstake, på Village. Men! Igår kväll när jag och Svenne lagade mat hände något – jo, vi hittade min egna ljusstake. Så nu har jag två. Bättre två ljusstakar hemma, än ingen. Efter fikan igår med tjejerna tog vi en långpromenad och det var härligt att se ljuset och jag tog lite bilder.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback