Snöparadis med vita träd

Jag önskade att jag hade kameran med mig idag när jag gick hem från Tvärbanan. Jag befann mig i Paradiset. Utan att förstå gick jag omkring och förundrades av de frostvita träden. Bitande kyla. Gympadojor. Men med tjocka strumpor. Bra kombo. Framför mig gick ett par och höll handen. Ännu ett bra kort. I lurarna lurade lilla Melody. Hon sjunger helt suveränt. Passade bra till mitt Snöparadis. Hemma har jag nu svarat på lite mail. Och skrivit en nyårskrönika. Och varit lite glad. Ta sig tid att vara glad, det är viktigt. Ja.

 

En smart lösning kom jag fram till idag. Att ha en HELT oplanerad dag i veckan. VVP - Vågra Vägra Planera. Det tror jag stenhårt på. Lördag är just nu min planeringsfria dag. Även fast jag har lust att planera in så gör jag inte det. Jag hoppas att min VVP-dag kommer vara underbar. Och att lathet ska ingå. Oops, inte planera var det!

 

Idag har jag arbetat hela dagen - med Fontanas produkter - goda och så var det enkelt att bjuda på. Sålde nog en hel del!

 

Dags att Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback