Seg söndag :)

Hej alla pigga! Det är inte så farligt med mig, men lite segt är det nog allt. Snart ska jag och Kostas och Carlos åka till lokalen för att städa efter gårdagens trevliga träff. Det var en lyckad kväll med roliga människor och god mat. Jag var ju som sagt ansvarig för bålen och den blev med beröm godkänd. Det tog nästan en timme att göra i ordning den med all frukt och allt! Mina båda systrar kom, det var trevligt eftersom vi inte ses så ofta. Jag och Kostas fick fina presenter men framför allt var sällskapet trevligt! Bilder kommer förmodligen imorgon, har inte hunnit ladda upp dem på datorn än...Det väntar en hel prinsesstårta åt oss på Dalastugan nu när vi ska gå dit....mums! Jag försöker övertala Kostas att vi ska fixa fika innan vi börjar städa, vi får se om idén går igenom!

Idag var jag i kyrkan på förmiddagen och sedan var jag på åhléns för att införskaffa mig en våg. Men nu är det slut med allt shoppande - måste hålla i pengarna....

Ta hand om er!
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback