Allt som har med packning att göra...

....makes me tired! Jag har en lista som jag följer: städa mitt sovrum, fixa klart köket och skriva ner en lista över det som ska flyttas! Men det går såå långsamt och jag börjar bli hungrig. Affären är stängd och jag har ingen lust att röra mig alls. Nej, nu skulle det vara skönt med lite wok och nudlar - kanske att det finns? Jag ska gå och kolla snart. För det är dags att äta, jag åt vid två hemma hos Anna. Det var gott: potatis och andra nyttigheter med cevapcici (en sorts kött bullar). Till det lite morotssallad. Jag börjar det nya året nyttigt i alla fall!

En dag kvar av denna packstress, nu vill jag vara flyttad och klar!

Wish me luck!
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback