Ciabatta med philadelfia och honung!

Det blev min frukost, och en stor kopp kaffe. Jag var inte glad när väckarklockan ringde i morse, men efter fyra, fem snoozningar så pallrade jag mig upp. Och vad härnäst tänkte min sömndruckna hjärna, vad ska jag hitta på idag? Hm, inget Internet, ingen lust att läsa min nuvarande bok (Ett annat liv av PO Enquist), disken väntar....Så det slutade med lite dataspel och när jag hade vaknat till lite grann tog jag mig an den väntande disken, det gick ovanligt fort, kanske för att jag lyssnade på en av favoritskivorna - Feist. Nu har jag en timme på mig att äta en väldigt tidig lunch för att sedan åka till min hyresvärd för att hämta en pärm med färger (de ska måla om i samtliga utrymmen hos mig) och lämna lite papper. Sedan ska jag till Kista för att umgås med Svenne. Det blir en bra dag. Det är en bra dag. Vi ska ta en titt på min blogg och möblera om den lite! Just när det kommer till den tekniska biten så är jag lite bortkommen. Fast jag kan en del också, i och med att jag arbetade som lärare på distans ett tag. Då fick jag lägga upp texter på ett forum och redigera dem m.m.


Kom just på att jag har en del saker som behöver inhandlas:

Fönsterputs

WC-anka

Vajer till källaren

Glödlampa

Hallampa


Väldigt många vuxenpoäng där, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback