Solna en solig onsdag!

Hej!
Jag är lite irriterad på min stegräknare, för den verkar leva sitt eget liv...Kanske dags att ta ut batteriet igen. Jag var duktig och gick från Solna Centrum och upp till Hagalund och kom inte ens upp till 300 steg, something is wrong!

Jag har dammsugit, surfat på nätet och dricker för närvarande lite nyponsoppa. Är egentligen hungrig, och jag ska äta rester från igår. Ikväll blir det sellerisoppa, men jag ska nog göra en god smörgås till, så att det blir lite mer matigt! Imorgon ska jag anta utmaningen och göra en hälsotallrik till mig och Svenne (recept kommer inom kort!). Vi ska äta innan vi fortsätter med Gröna linjen-utmaningen som ni har säkert har läst om (att gå hela linjen till fots, från Farsta Strand till Hässelby Gård!)

Snart ska jag upp till Sammys mamma och äta och dricka te. Klockan två ska jag på möte och sedan är det träning som gäller - kondition, ben, rygg och mage står på agendan idag! Fåglarna kvittrar utanför balkongen och solen skiner, kunde det bli bättre? Jag tänkte ta med mig mina blommor hem, hur det nu ska gå, har en massa annat som jag ska ta med mig också...Jaja!

Nyårslöften ja, jag har hållt mina än så länge, och det har gått sju dagar på det nya året, så det är en bra start. Igår kväll fick jag en spontan känsla av att det kommer att bli ett bra år. Eller, det är ett bra år! Har ni något att dela med er, så är det bara att skriva i kommentarsfältet. Ser att besökarantalet håller sig på en stadiga tio. Men kanske är det något särskilt ni vill läsa om? Kanske ha diskussion om något ämne? Jag tycker ju om att skriva, så kom gärna med tips!

Ta hand om er! Glöm inte mössa och vantar!

Emilia


Är man så här söt, ja då får man mysa med sin favvo!
Kommentarer
Postat av: Svennis

Hej,

Nu har jag snart jobbat klart på Eggeby, kallt och soligt har det varit. Vi har haft planeringsdag så det har varit en lugn början.

Månge kramar

Svenne

2009-01-07 @ 14:20:30
Postat av: Svennis

Imorgon bloggar Emilia igen hälsar hon till alla!

2009-01-10 @ 11:38:53
URL: http://musakon.webbland.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback