Söndag med Svenne!

Hej hopp där ute. Blåsigt var det när vi tog oss från Kista Centrum hem till Svenne. Vi käkade sen lunch i Kista Galleria, och jag har kommit fram till att jag lider av panikhunger. Det är inte roligt alls. Det hela går ut på att jag blir hungrig och det går över till panik, jag blir först hungrig och sedan jättehungrig, tappar kontrollen lite grann. Är väl fysiologiskt känslig helt enkelt. Lösning: Alltid ha med mig en frukt och nötter i väskan. Och äta på regelbundna tider.

Jag är tacksam att jag får vara här hos Sven och använda hans Internet. Imorgon ska jag till bibblan igen, men måste då hitta en plats där datorn låter som minst. Det var så pinsamt sist...

Igår kväll var Sven, Carlos och Kostas hemma hos mig och vi pratade en massa och drack lite vin. Vi funderar på att fira våra (min och Kostas) födelsedagar tillsammans. Vi fyller ju ändå jämnt: 60 år!

Nu ska jag och Svenne kolla på ett avsnitt med Scrubs, take care out there!

Kram
Emilia
Kommentarer
Postat av: agnieszka

hej Emilia,



ni verkar vara ett sammansvetsat team ser jag. Bra med vänner som kan ens goda och mycket goda sidor eller hur ?



Jag besökte mina systersöner i helgen. De var riktigt trötta efter semestern i Spanien och busade lite mindre än vanligt.



Vi ses gumman, och tack för hjälpen med mina CV.

Och lycka till med dina ansökan oxå !!!



:-)

2009-01-19 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback