1 year with the blog!

Idag, kara lasare, har det gatt ett helt ar sedan jag startade bloggen - ar det inte haftigt att jag lyckats halla igang sa lange? Pa lasarfronten har det kanske inte hant sa mycket, jag har ca tio trogna lasare och det kanns alldeles utomordentligt bra! Vad har egentligen hant sedan forra juli? Jag startar med att minnas ur huvudet:

1. Jag bodde i Solna
2. I augusti var jag i Polen och halsade pa mina morforaldrar
3. Jag gick kurs i kyrkan
4. Jag umgicks med Agnieszka, Ulliz, Em, Sven, Kostas, Carlos ganska mycket
5. Jag kampade med att komma upp pa morgonen
6. Jag flyttade fran Solna sista oktober
7. Jag firade jul med Svenne
8. Jag fick min fina lagenhet i januari
9. Jag jobbade med demo
10. Gick pa improkurs med Svenne
11. Jag gick Grona Linjen
12. Jag bestamde mig for att aka till Polen
13. Jag akte till Polen och hade/har det bra

Och om jag kollar i bloggen kan jag konstatera att jag glomde bort....

1. Jag laste mycket i olika bocker
2. Jag sokte jobb
3. Det var OS
4. Jobbade med Ryck Upp Dig
5. Jag, Agnieszka och Carlos gick pa stadsvandringar och promenader ett par ganger
6. Jag publicerade dikter pa bloggen
7. Jag hade kopfri manad och ville spara till en resa till Thailand
8. Jag var pa en del forelasningar


Det jag kan saga sa har i efterhand ar att bloggen kanns annorlunda nar jag laser gamla inlagg, framfor allt sa marker jag att jag jobbade mer med mig sjalv och stallde mig sjalv konkreta fragor om livet. Nu kanns jag mer trygg och bloggen ar mer som en dagbok. Jag vet att jag ville nyansera den lite och det har jag gjort tack vare mitt matintresse. Om jag fortsatter att blogga kan det handa att nagot forandras, jag kan tanka mig att ha ett tema for varje manad eller liknande.

Det har med Thailand ligger fortfarande kvar och gror, dessvarre har jag inte sparat sa mycket som jag trodde, men det ska det bli andring pa. Fick ju en harlig restskatt i ar sa inga besparingar kvar dar. Men jag ska fundera lite over vad jag kan gora for att forbattra mina chanser till en resa. Ett annat mal ar att en sommar, 3 manader, helt vara i Polen. Det kanske inte ar nasta sommar, men vem vet? Det kostar att leva i Sverige ocksa....

Kommentarer
Postat av: Nadia

Grattis på 1 års dagen =)

2009-07-01 @ 19:16:37
URL: http:// mnl.blogg.se/
Postat av: Sven

Tack för vykorten, Kostas får sitt snarast. Han hälsar, kram Svenne

Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace



PS. Grattis till 1 år!! Keep up the good work :)

2009-07-01 @ 23:32:51
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback