Lodz it is! Och har det bra!

Sitter med en ol och tar det lugnt hemma hos min fina van Ania, som bor med man och barn i Lodz. Taget var haftigt, modernt och svalt - me like very much! Och det ar sa skont med manniskor som ar en nara och som jag har kant sa lange - helt fantastiskt! Vi ska ga till en mexikansk restaurang ikvall och sen bara ta det lugnt hemma.

Ania ar en person som jag skulle kunna skriva mycket om - vi har det bra ihop och forstar varandra utan problem. Vi traffades, gissa var? I Jastarnia! Vi har skrattat, gratit, festat, solat, ja allt som vanner gor tillsammans. I vart sallskap var vi nagra fler, bland annat Kasia och Justyna. De har forgyllt mina ungdoms ar, helt klart. Det kanns bra att jag har kontakt med Ania, de andra har jag lite mailkontakt med eller sms. Kasia har flera ganger bjudit hem mig, men det ligger lite langt bort. Men nan gang kommer jag  komma dit ocksa!

Nu ska jag bara ta det lugnt, klicka en massa bilder och sen sova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback